10/07/2016

Selamat Hari Jadi Tun M

1) Selamat Hari Jadi Ke 91 Buat Bapa Pemodenan Malaysia Yang Amat Saya Sayang Lagi Hormati.

2) Andalah "The Best Dato' Seri" dalam hidup saya. Tiada seorangpun "Dato' Seri" lain yang akan mengambil kedudukan itu di dalam jiwa saya.


3) Andalah idola saya dulu, kini dan selamanya. Zaman saya membuka siaran TV jam 8 malam untuk mendengar sebutan, "Perdana Menteri Dato' Seri Dr. Mahathir Mohamad" adalah momen terbaik dalam sejarah Malaysia yang merdeka. Semangat Malaysia Boleh, Wawasan 2020, Sukan Komanwel 1998 dan Negara Kita Tanggungjawab Kita cukup sebati dalam jiwa kami rakyat Malaysia di era 1990an dan awal abad ke 21.

4) Visi dan ideologi anda meresap kukuh di dalam gaya fikir dan tindakan saya sejak di sekolah rendah.

5) Anda akan selamanya ada saya sebagai salah seorang daripada berjuta pewaris Generasi M untuk Malaysia.

" Tuhan rahmati Tun Dr. Mahathir Mohamad ! Tuhan anugerahkan dia dengan segala kekuatan, kesehatan dan kebahagiaan "

No comments:

Post a Comment