19/12/2016

100 Hari Parti Pribumi Bersatu Malaysia



1) Saya tidak berapa suka mendedahkan PARTI saya kepada orang ramai.

2) Bukan juga di FB kerja saya untuk serang parti itu serang orang ini.

3) Saya tidak mencari musuh dalam politik mahupun musuh di FB. Tapi saya sedar ramai sahabat lama, kenalan FB dan yang bertaraf YB-YB pihak Kerajaan sudah tidak memberi respon walaupun sekadar "like" sebarang "posting" 5 poin saya. 

4) Mereka semuanya adalah orang Barisan Nasional (BN) yang dahulu memang tahu saya ini penyokong kuat BN. Tapi saya pastikan bahawa apa jua "posting" 5 poin saya adalah atas nama kebenaran, berniat baik dan jauh daripada berbau fitnah mahupun rekaan politik. Saya yakin mereka membaca apa jua yang saya paparkan di FB ini dan mereka sendiri tahu mereka tidak mampu mahu "melawan" apa jua hujah saya. Maka mereka hanya mampu lihat dan senyap.

5) Parti saya hari ini tepatlah berusia 100 hari. Saya berdoa moga perjuangan saya dan parti ini dirahmati dan sentiasa dilindungi TUHAN YANG MAHA BERKUASA. Kepada Tuhan saya berdoa moga Malaysia ini kembali menjadi sebuah negara yang dihormati dunia, kita adalah negara yang BERPOTENSI ! Jangan ranapkan potensi besar Malaysia !

#bersatu #beramanah #bermaruah #PAKATANHARAPANBERSATU #untukNegaraku

No comments:

Post a Comment