18/06/2017

Bersatu Untuk Malaysia

" Jumaat saya demam. Jam 12 malam Sabtu saya ke sana ke mari cari klinik 24 jam. Sabtu jam 11 pagi saya pergi ke DUN Duyong, Melaka bantu anak buah buat program kacau bubur kacang durian untuk edaran ikhlas sempena Ramadhan di Seri Duyong. Selepas berbuka beramai-ramai di DUN Telok Mas, tergerak hati pula untuk turut serta dengan pasukan konvoi Sinar Aidilfitri menyampai bantuan Raya di sekitar Jasin dan Alor Gajah. Pulang ke rumah sekitar jam 2 pagi. Hari ini hari Ahad, esok sudah bekerja. Tapi jiwa saya rasa bersalah kerana minggu ini belum berbuka puasa dengan Emak dan Encik (ayah). Baiklah, demi mereka saya tetap akan belik ke Johor supaya dapat berbuka sama malam ini. Pagi esok balik Melaka semula. Semoga perjuangan, cita-cita dan niat baik ini sentiasa mendapat restu terbaik daripada Emak dan Encik. "


Fendi Ahmad 

18 Jun 2017


#BersatuUntukMalaysia

No comments:

Post a Comment