20/05/2017

Siapalah Fendi Ahmad: Datuk Wira Buang Saya Daripada FB

1) Datuk Wira Timbalan Menteri akhirnya buang saya daripada senarai rakan FB beliau semalam. 


2) Maklumlah sekarang senarai rakan FB sudah maksima 5000 orang dan pengikut pula berbelas ribu. Buang satu 100 menanti. 


3) Pilihan Raya 2013 saya kempen untuk kemenangan Datuk di Parlimen Tangga Batu terutamanya sekitar DUN Pantai Kundor dan DUN Sungai Udang. Ingat lagi apabila Datuk turun berkempen tidak ramai orang yang ikut, kadang-kadang hanya seorang dua yang teman Datuk lawat lokasi. Maklumlah, kali pertama masuk bertanding. 


4) Sebagai seorang yang ada latar belakang akademik yang cukup tinggi dan cukup berusia, tindakan Datuk Wira agak memeranjatkan. FB Fendi Ahmad ini tidak pernah sama sekali kritik Datuk Wira dan jauh sekali membuat kerja maki hamun mahupun memfitnah parti yang menaikkan Datuk Wira sebagai Timbalan Menteri.


5) Saya jadi rakan FB sewaktu "followers" Datuk Wira adalah kosong dan "friends" pula sekadar di angka ratusan. Ketika itu orang lebih memanggil Datuk Wira sebagai Prof. sahaja. Terima kasih kerana Datuk Wira terima saya sebagai rakan FB selama 4 tahun. Maaf sebab kalau Datuk Wira dipilih sekali lagi untuk bertanding di PRU 14, saya tidak dapat berkempen lagi. Tapi apa masalahnyakan, "followers" dan "friends" terkumpul di FB sekarang sudah lebih 20000 ! Siapalah saya.

No comments:

Post a Comment